יום שישי, 25 בדצמבר 2009

חיילים משוחררים קורס ברמנים בזמן אמיתי על חשבון הפקדון מצ'פר אתכם ביג טיים. שווה קריאה! שווה הרשמה!

חייל משוחרר – קורס ברמנים בזמן אמיתי על חשבון הפיקדון
חייל משוחרר, הגיע הזמן להרוויח בגדול. אם היינו מספרים לך שאתה יכול לשלב הנאה ולימודים בקורס ברמנים שתמיד חלמת עליו, והכי חשוב, הקורס הוא על חשבון הפיקדון, היית הולך על זה. יש רק קורס ברמנים אחד בישראל שנותן לך את כל מה שאתה צריך כדי להיכנס לאזרחות ברגל ימין. רוצה אווירת לימודים צעירה ותוססת? קיבלת? רוצה צוות מדריכים מקצוען שילווה אותך במהלך הקורס? קיבלת. רוצה ליהנות מעבודה מובטחת אחרי הקורס בסיוע חברת וורקוהוליק? קיבלת. רוצה להרוויח קורס על חשבון הפיקדון? קיבלת.



זמן אמיתי עושה לכולם בית ספר לברמנים.
אלפי בוגרי קורס ברמנים של זמן אמיתי עובדים כברמנים ונהנים מכל רגע.
תבדוק, תשווה וגם אתה תגלה שבית הספר של זמן אמיתי עושה לך בית ספר לברמנים. תשאל חברים וגם הם יגידו לך, קורס ברמנים זמן אמיתי יוציא אותך מקצוען אמיתי. צוות המדריכים המנוסים של זמן אמיתי חרשו כל בר בישראל: ,TLVמרפי'ס, טפאו, אומן, אליעזר, מועדון הלונה, ארליך, ארמדילו, גריפין, קלרה, בובמרה, הלנה, בית השואבה, שסק, 223, סילון, מנגה, לימן ברדרס ,פורום, בר גיורא, מקסים, מולי בלומ'ס, אסקו בר ,וויסקי א-גוגו, אלתרמן, דראפט, פוסטר'ס ועוד רבים וטובים.

קורס ברמנים זמן אמיתי – הקורס הכי מעניין שתעשה באזרחות
יוצא לחופשת שחרור? מחפש כיוון בחיים? קורס ברמנים זמן אמיתי בדיוק בכיוון שלך. קורס מקצועי באווירה פתוחה ואיכותית שנותן לך את כל הכלים להצליח באזרחות ולמצוא מקורות מימון להמשך הדרך. רק בזמן אמיתי יודעים ללוות ולתמוך בתלמידים, גם אחרי הקורס. זמן אמיתי פועל בשיתוף פעולה הדוק עם חברת ההשמה המקצועית ביותר בענף הברים, וורקהוליק ומסייע לך במציאת עבודה איכותית, מיידית עם סיום הקורס.

רוצה לדעת יותר? בקר באתר זמן אמיתי וקבל את כל המידע שאתה צריך
כדי להתחיל קורס ברמנים מקצועי על חשבון הפיקדון.