יום שני, 28 בדצמבר 2009

זמן אמיתי בית ספר לברמנים ותרבות השתיה. סקירת ברים באווירה בינלאומית - קפיצה קטנה להונג קונג

Lan Kwai Fong רובע הבילוי הסואן והתוסס של הונג קונג
מי שמחפש חוויית בילוי ברמה אחרת, מוזמן לתת "קפיצה קטנה" להונג קונג. אל אחד ממתחמי הבילוי החמים והתוססים ביותר באסיה ואולי הגדול, העשיר והמרשים שבהם. הוא כולל ברים, פאבים ומועדונים שיכולים להתחרות די בקלות ברמת העיצוב וההשקעה בברים והמועדונים בניו יורק, לונדון וטוקיו. מקבץ אקלקטי של סגנונות שמבטיח לכל בליין סגנון משלו.



5 פאבים מפורסמים בהונג קונג ששווה לבקר בהם.
דאבלין ג'אקס, פאב אירי, משקיף על מתחם הבילוי ומציע אירוח בסגנון סולידי. מרפסת צ'ל האוט פונה אל הרחובות הראשיים, מזמינה תצפית לילית רגועה אל מתחמי הבילוי המפורסמים והתוססים ביותר. המטבח מגיש תפריט בריטי טיפוסי והאווירה חברותית למדי. כמו בלונדון, רק בתוספת של 10 שעות טיסה. בולדוג בר, פאב בסגנון בריטי אוסטרלי, מתאים במיוחד לבליינים כבדים שאוהבים לרבוץ על הבר. המקום בדרך כלל עמוס בתיירים אוסטרליים ובריטים שמחפשים מגרש ביתי. למי שמתגעגע לפאבים של לונדון וסידני, בולדוג בר הוא אלטרנטיבה מומלצת. הונג קונג-מבשלת בירה, מציעה את המבחר הגדול ביותר של בירות וזה כולל גם בירות מקומיות באיכות מעולה. המקום מעוצב די בפשטות, אבל אף אחד לא מגיע לכאן בגלל העיצוב. ברוב שעות הפעילות המקום עמוס בתיירים ובמקומיים שיודעים להעריך בירה איכותית. הקאג- מומלץ לכל מי שמחפש בר באווירה רגועה יותר. הבר צר וארוך והמקום מצליח לבלוט מבין מאות הברים והפאבים בזכות חובבי הוקי שבאים לצפות על מסכי טלוויזיה במשחקי ליגת ההוקי. לא מומלץ לחובבי כדורגל. אבל מי נוסע להונג קונג כדי לראות משחק כדורגל? לחובבי ההנחות, הקאג מציע עסקת חצי מחיר על בירות לכל מי שיושב בשטח הבר ולא עובר לחדרי הצפיה.


סטורמיס – רובע המסיבות. בר סוער ודינמי הממוקם בפינת הרחובות של מתחם הבילוי ומציע הזדמנות מצוינת להתחכך עם התרבות המקומית. כאן לא באים רק לשתות אלא גם להתפרק ולשמוע מוסיקה בפול ווליום המשתלטת על הרחוב ומגבירה את הקצב ואת האווירה במקום. רוב המבלים בסטורמיס הם צעירים ותיירים שמעדיפים אקשיין בפול ווליום על בר רגוע ושקט. לא מומלץ לסובלים מבעיות שמיעה. תהנו, צוות בלוג זמן אמיתי.