יום שלישי, 26 בינואר 2010

פוסט לגברים בלבד. דייט ב-6 מהלכים. ככה הן רוצות את זה

גילי ונטלי, תלמידות קורס ברמנים זמן אמיתי מגישות את המתכון המושלם לדייט ב-6 מהלכים. הפוסט כתוב בלשון זכר, ואינו מיועד לשני המינים.

ככה בדיוק אנחנו רוצות את זה.
כמו שאף אחד לא האמין שיבחר נשיא שחור בארצות הברית, כך גם אף אחד לא האמין שסוף סוף תשיג מספר טלפון. אבל זה קרה! עכשיו הגיע הרגע להזמין אותה לדייט. מלחיץ נכון? הרי אין הזדמנות שנייה ליצור רושם ראשוני. נדמה לך שכל כך הרבה פרטים קטנים משפיעים עלינו הבנות ושאפילו לצלבנים היה קל יותר לכבוש את ירושלים, אך הדרך לכבוש את לב הנערה פשוטה יותר ממה שחשבת. לפניך כל מה שתצטרך לדעת על דייט ראשון- ככה באמת אנחנו רוצות את זה:



1.הבסיס: הזמנה לדייט
לא נגענו: הוא: "יש לך רישיון?" - היא:"כן" - הוא:"ורכב?" - היא: "כן,"
הוא: "מעולה כי הייתי אומר לך שאאסוף אותך היום בערב אבל אין לי איך אז את צריכה להגיע לגבעתיים".לא! לא!! לא!!! ככה לא עושים את זה. תהיה ג'נטלמן, אנחנו אוהבות שאוספים אותנו. מצידה אפילו תשכיר גמל ממוסטפה.

2. בחירת המקום
לעולם אל תפיל את בחירת המקום עליה. הבחורה רוצה לצאת לדייט בראש שקט. תראה לה שאתה בחור מגניב שיודע מה טוב בשבילה, ומכיר אחלה מקומות. רצוי שבמקום יהיו ספות אינטימיות או שהישיבה תהיה על הבר, כל שולחן בניכם עלול להפריע לשבירת הקרח. חשוב שתיוצר קרבה פיזית קלה בשביל הגירויים. המוזיקה במקום צריכה להיות רגועה, בווליום בינוני (מספיק גבוהה בכדי שתלחשו אחד לשני, אך לא ברמה שתיאלץ אתכם לצעוק).

3.מה להזמין?
טוב, זה ברור שאתה מעוניין שהבחורה תשתכר. אבל למה אתם תמיד מנפנפים בזה בגלוי? אל תכפה עלייה צ'ייסרים! אם אתה נראה כמו הגמל שהביא אתכם, גם זה לא יעזור לזרז תהליכים...אל תיתן לה לשתות לבד. תתחיל ברגוע ואחרי הראש הטוב מהבירה יבואו גם הצ'ייסרים. (לצורך הכתבה, אם באתם על גמל זה לא נחשב לשתות ולנהוג)

4. השתיקה מביכה? נושאים לשיחה!
אלכוהול הוא נושא מצוין להתחלה לאחר הזמנת השתייה. זהו זמן טוב ללמוד על הרגליי השתייה של זו שמולך. זכור שלבנות יש טעם שונה והמנע מלגרום לה להרגיש רע על מה שהזמינה. האלכוהול יפתח לך נושאים רבים להמשך: תמיד ניתן להיזכר בחוויה מצחיקה מימי השכרות בתאילנד, או בצבא, ומשם הנושאים יזרמו. אל תלחץ משתיקות, הן לא חייבות תמיד להיות מביכות.
רצוי להשתמש בנגיעות קלות תוך כדי דיבור על מנת להשאיר לבחורה טעם של עוד.

5. זמן להזמין חשבון
נלחמנו על הזכות לבחור, הקמנו תנועות להעלאת מעמדנו, ובכל יום נאבקות אנו לקבל שכר זהה כשל גברים. אבל גם אם הבחורה שלך פמיניסטית כ"כ שבמקצועה היא מארגנת קבוצות סיור ביערות הגשם שטיפחה מתחת לבית השחי שלה, אתה עדיין חייב לשלם. לא פייר, אבל ככה העולם בנוי.

6. נשיקה ראשונה
רצוי שהנשיקה לא תבוא מהר מידי, בד"כ עדיף בסוף הדייט/ מחוץ למכונית/ באוטו לפני שהיא יורדת בבית. אך פה לא מדובר במדע מדויק, התזמון הוא משתנה בתוך משוואה, התלוי במידת ההצלחה של הדייט, בבחורה, ובאחוזי האלכוהול בדם. וכעת, אני פונה לכל העולם הגברי, במטותא מכם, אל תבלעו אותנו! אפילו אם קיימת התשוקה כבר בהתחלה, פה זה לא "נשיונל ג'אוגרפיק", אתם לא אריות ואנחנו לא זברות. תנו אותה ברגוע, בעדינות ולאט לאט הכניסו את החייתיות.

כתב אחריות למתכון. הכול בערבון מוגבל
התנשקתם? כל הכבוד! ככל הנראה פעלת נכון לפי החוקים הנ"ל. אך מפה והלאה אנחנו מסירות מעלינו כל אחריות לגבי טיב הנשיקה ולאן היא תוביל בהמשך. ואם והיה והדייט לא הצליח (למרות שפעלת כמו שציווינו), גם מזה נסיר אחראיות מעלינו, וכנראה שאתה באמת דומה לגמל ההוא...