יום שבת, 26 בדצמבר 2009

חייל משוחרר חופשת שחרור עם מקצוע בחו"ל רק בזמן אמיתי


חייל משוחרר, רק זמן אמיתי מעניק לך דיפלומה בינלאומית
חייל משוחרר, לפני שאתה לוקח החלטה ובוחר כיוון בחיים. קח טיפ חשוב מזמן אמיתי בית הספר לברמנים הטוב ביותר בישראל. אם אתה עדיין לא סגור על מקצוע ורוצה לצאת לטיול שחרור. למה שלא תשלב טיול שחרור עם מקצוע ביד? רק קורס ברמנים בזמן אמיתי, נותן לך את האופציה לעבוד בכל מקום בעולם כברמן עם תעודת הסמכה בינלאומית מוכרת על ידי IBA איגוד הברמנים הבינלאומי . מחפש הזדמנות לעבוד בחו"ל? עלה על הקורס הבא בזמן אמיתי ותצליח לשלב קורס ברמנים מרתק ומעניין שנותן לך אופציה לעבודה בחו"ל.


המקצוענות של זמן אמיתי שווה לך כסף
יש רק בית ספר לברמנים אחד בישראל שפותח עבורך דלתות בישראל וגם בעולם. בזכות תכנית לימודים איכותית ומקצועית המוכרת על ידי איגוד הברמנים הבינלאומי. תכניות הלימוד בקורס נבחנו על ידי איגוד הברמנים הבינלאומי IBA ונמצאו מקצועיות וראויות להכרה. מגוון הקורסים מעניקים לך הזדמנות ללמוד ולהתפתח כברמן במגוון מסלולי הכשרה. שיעורים עיוניים הכוללים לימוד שיטות ייצור של מוצרי אלכוהול: בירה, יין, ויסקי ועוד. שיעורים מעשיים ואימון אינטנסיבי הכוללים תרגול בהכנת משקאות וקוקטיילים, התנסות בעבודה בבר מקצועי וסדנה אינטראקטיבית בתודעת שירות ומכירות שמכינה אותך לעבודה מקצוענית בבר מול לקוחות.

קורס ברמנים בזמן אמיתי, בזמן שלך, בקצב שלך
סגל הניהול בזמן אמיתי מודע לעובדה שאתה עסוק ולכן פיתחנו עבורך במיוחד, מגוון מסלולי לימוד המותאמים לזמן שלך. רק תבחר קורס שמתאים לך מבין מגוון הקורסים בזמן אמיתי ואתה בדרך לעבודה מרתקת בברים בארץ ובחו"ל. לבחירתך קורס ברמנים במגוון מסלולי לימוד: קורס תלת שבועי 14 מפגשים, קורס דו שבועי 14 מפגשים, קורס חד שבועי 10 מפגשים וקורס לילה - מפגשים.

רוצה לדעת יותר? היכנס לאתר זמן אמיתי ותוכל לבחור את קורס הברמנים שמתאים לך, בקצב שלך. היחיד שמעניק לך תעודת הסמכה בינלאומית.