יום שבת, 26 בדצמבר 2009

חיילים משוחררים קורס ברמנים בזמן אמיתי מגשים לכם חלום



חייל משוחרר, תפוש כיוון באזרחות עם קורס ברמנים בזמן אמיתי
חופשת השחרור שלך מתחילה בקורס ברמנים בזמן אמיתי. אם יש לך תכניות ללמוד או לצאת לחופשת שחרור בחו"ל, קורס ברמנים בזמן אמיתי יכול להיות פתרון מושלם. גם תרוויח מקצוע שיסייע לך לממן את תקופת הלימודים וגם תוכל לעבוד בחו"ל בעזרת תעודת הסמכה בינלאומית מוכרת על ידי איגוד הברמנים הבינלאומי. בזמן אמיתי יודעים להגשים חלומות לאלפי בוגרי זמן אמיתי שתפשו עמדות מפתח בפאבים ובמועדונים המובילים בישראל.

זמן אמיתי - הניסיון בשטח עושה את ההבדל
כל אחד יכול לפתוח בית ספר לברמנים, אבל רק מוסד לימודים שהוא מותג יכול להצליח ליצור, לטפח ולבנות מערכת יחסים ארוכה עם ענף הברים בישראל ובעולם. במשך עשרים ואחת שנים אלפי ברמנים מקצוענים הוכשרו בבית הספר לברמנים זמן אמיתי. רק בזמן אמיתי תוכל ליהנות ממסלול לימודים ברמה הגבוה ביותר. בלי פשרות, בלי קיצורי דרך. בזמן אמיתי מכירים את הדרך הנכונה שתהפוך אותך מחייל משוחרר לבוגר אחראי שיכול להחזיק על הכתפיים את כל הבר. רק בזמן אמיתי יכשירו אותך במסלול מקצועני עם טובי המורים והמדריכים בישראל. כאלה שחרשו כל פאב, כל בר וכל מועדון ויודעים לתת לך את תנאי הלימוד הטובים ביותר.

 
המקצוע הופך להנאה ובילוי בזמן אמיתי
מה הוא סוד ההצלחה של זמן אמיתי? הכול מתחיל ונגמר בגישה מקצוענית. אלפי חיילים משוחררים הוכשרו בכיתות הלימוד של זמן אמיתי. מדיניות הדלת הפתוחה מבטיחה לך שתוכל להיות בקשר ישיר עם כל אחד מסגל המורים וההנהלה וזאת כדי שתוכל להרגיש בבית. בזמן אמיתי יודעים לטפח ולהוציא את המקסימום מכל תלמיד באווירת לימודים איכותית ותומכת. כל השיעורים מתקיימים בתנאי עבודה בפאבים המקצועיים של זמן אמיתי. התירגולים כוללים משקאות אמיתיים ומסלולי הלימוד המעודכנים יהפכו אותך מחייל משוחרר לברמן מקצועי, והכי חשוב אתה הולך ליהנות מזה.

קח החלטה חכמה, תשתלב במסלול הלימודים של זמן אמיתי.
עכשיו אחרי שאתה יודע כמעט הכול על סיפור ההצלחה של זמן אמיתי, אתה מוזמן להצטרף לנבחרת המובילה של הברמנים בישראל. קח החלטה חכמה, השתלבות במסלול לימודים במסגרת מקצוע צעיר ודינאמי שמתאים לקצב שלך. אם יש לך חלומות תן לזמן אמיתי הזדמנות להגשים לך אותם. רוצה לדעת יותר? היכנס עוד היום לאתר זמן אמיתי וקבל את כל המידע שאתה צריך כדי להתחיל קורס ברמנים מקצועי על חשבון הפיקדון.