יום חמישי, 31 בדצמבר 2009

תכירו את נבחרת החלומות של זמן אמיתי בית הספר לברמנים הטוב ביותר בישראל

נבחרת החלומות של זמן אמיתי ה- NBA של הברמנים בישראל.
מה המשותף בין ה- NBA לזמן אמיתי? גם ב-NBA וגם בזמן אמיתי תמצאו נבחרת חלומות. נבחרת של מדריכים, פלייריסטים, מנהלי משמרות, מנהלי סדנאות, ברמנים מקצוענים אחד אחד. מנהלי ברים שחרשו כל בר בישראל, כאלה שמכירים את העבודה בשטח ואוהבים אותה. בלי אגו, בלי פוזה, מקצוענים נטו. נבחרת חלומות שכל מי שרוצה ללמוד את עבודת הבר יכול להיות בטוח שהוא יקבל את כל מה שהוא צריך כדי להיות ברמן כמו שברמן שלמד בזמן אמיתי יכול להיות. וזה אומר ללמוד את כל מה שהאנשים האלה עברו בחיים על הבר. הם לא כאן במקרה, הם בחרו במקצוע הזה, בדיוק כמו אלפי בוגרי זמן אמיתי, קודם כל כי הם אוהבים את החיים מאחורי הבר. מכורים לקצב, לאדרנלין, למקצוע.


תכירו את שחקני הנשמה של זמן אמיתי
נבחרת החלומות של זמן אמיתי מורכבת משחקני נשמה. אנשים, קודם כל אנשים. איכותיים, אנושיים, כאלה שיודעים שהדבר הכי חשוב בחיים מתחיל ונגמר בגישה. גישה שהפכה את זמן אמיתי למותג בתחום עבודת הבר. אם יש לכם חלום להיות ברמנים, תהיו בטוחים שרק הנבחרת של זמן אמיתי יכולה להגשים לכם את החלום. כל חלום. במיוחד בשבילכם צירפנו את השמות של כל האנשים המוכשרים שעושים לכולם בית ספר לברמנים כבר 21 שנים.


יואב סוכרי-מנכ"ל ומייסד, שחף טל-סמנכ"ל, אסנת שושלב, מוטי מלינק, אלעד פרץ, שי שלו, יקיר פחימה, קובי ממן, עומר בורשטיין, אלדי רז, נמרוד קמחי, עמית גולדהכט, עדי קייזרמן, עומר גנור, מירי פולק, רועי לשניאק, אלכסנדר פולנסקי, לאון שוורץ, עדי חבושי, בועז נחום, מורן שטרסלר, לביא אברבוך, שירה פרבר, נופר חורב, ברק שפר, ניר גלדסטון, דני עזריאלי ואנשי היכל התהילה של זמן אמיתי: עפי גור ארי, רונן צור ורן כהן. שווה להכיר אותם. שווה ללמוד מהם.