יום ראשון, 31 בינואר 2010

כל מה שרציתם לדעת על וודקה רד בול - מדריכת קורס ברמנים מירי פולק מאחורי הבר עם כל התשובות

תחקיר קורס ברמנים זמן אמיתי. מירי פולק ברמנית ומדריכת קורס ברמנים בזמן אמיתי בתחקיר מקיף שלא היה מבייש את אילנה דיין אודות הוודקה רד בול. מה יש בוודקה רד בול שגרם למירי פולק לצאת לשטח ולהביא גילויים חדשים ועובדות מסעירות אודות המשקה שכבש את הברים והפאבים בסערה. לא מומלץ לחובבי ג'ין אנד טוניק.

סמל סטטוס? הצחקתם אותי
אתם בטח תוהים מדוע שמזכירים וודקה רד בול המדריך בכיתה מרים גבה ומעלה גירה? כעת אסביר. נתחיל מאבחון האוכלוסייה המזמינה את הדרינק – בנות המין הנשי יהיו בעלות חזות דומה לפי צו אופנת עיירת הפיתוח הכוללת ציפורניים מודבקות ועליהן מצוירים מיני פרחים שמעוטרים ביהלומים ואבני חן. איפור העיניים יהיה תואם לצבע חלק העליון של המזמינה והחלק התחתון יחשוף יותר ממה שביקשתם לראות. פרטנר המזמינה, יפנה אל הברמן בשם עצם (כגון עיניים, נשמה, כפרה וכ'ו) בשילוב עם מילת שייכות- שלי. ועכשיו נחבר- עיניים שלי, כפרה שלי, נשמה שלי. ההזמנה היא וודקה רד בול או לחילופין רד בול וודקה. לפעמים הבקשה תהיה "וודקה", והברמן ישאל:"עם מה?" וייענה על ידי הפרטנר:"עם רד בול. עם מה עוד יכול להיות?!" תוך כדי שיתוף החברים בפאדיחת הברמן הטיפשון שלא השכיל להבין כי וודקה תמיד יוצאת עם רד בול.



וודקה רד בול – שילוב מנצח? לא בדיוק
בהמשך הערב ועם זרימת האלכוהול הבקשות לדרינק הופכות למסובכות יותר- כגון :"תביא לי פינלנדיה אבסולוט". כן גם אתם תתבלבלו, ובצדק, אבל הכוונה היא וודקה רד בול. למזלכם תהליך שירות הלקוחות הללו הוא קל וניתן לביצוע עם אונה אחת בלבד. באונה השנייה אפשר בינתיים לנסות טלקינזיס או לשחק 7 בום. כן. 7 בום עם עצמך זה מגניב כי פתאום אתה מגיע ל28 ולא בטוח אם צריך להגיד בום או לא.. אתה תוהה האם 28 מתחלק ב7?... כן. בום. ועכשיו קצת רצינות - הבעיה היא לא עם הוודקה חלילה וגם לא עם הרד. וודקה בנפרד היא אחד המשקאות המדהימים שיש לעולם האלכוהול להציע והרד בול בנפרד עושה פיפי בצבע מצחיק. הבעייה היא בשילוב.



וודקה רד בול – כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול את הברמן
אלכוהול, חוקי ככל שיהיה הוא עדיין סם. ליתר דיוק הוא סם פסיכו אקטיבי שסוג סם שכזה פועל על המערכת העצבים המרכזית ומשנה את תפקודי המוח. בעולם החומרים והנרקוטים האלכוהול הוא סם אינהיביטורי או במילים פשוטות סם מעכב או מדכא. עצם היותו מעכב הינה הסיבה לכך שלאחר שתייה מופרזת אנחנו נראים כמו חוסים בניצ"ן בגלל מוטוריקה איטית. עכשיו הרד בול ושאר מיני משקאות אנרגיה- המרכיב העיקרי שלהם הוא קפאין שגם הוא כמו האלכוהול מקוטלג כסם פסיכו אקטיבי אך עובד כקונטרה לאלכוהול המדכא בהיותו סם ממריץ. ופה מתחילה הבעיה. מחקר מלפני 4 שנים שהקיף 4,271 סטודנטים בארה"ב, מצא כי ערבוב הקפאין המעורר עם האלכוהול המדכא, גורם למשתמש לצרוך כמויות גבוהות מאוד של אלכוהול, משום שהוא אינו חש בהשפעות הפיזיות של האלכוהול ופשוט ממשיך לשתות ולשתות ולבל נציין את ההשלכות של לקוח שיכור כלוט שמרייר על עצמו. בנוסף לזה, בתהליך פירוק החומרים הזרים שהם האלכוהול והקפאין הכבד עובד הרבה יותר קשה כי מתמודד עם רעלני אלכוהול ביחד עם לחץ דם גבוה מהקפאין. לסיכום, אני חלילה לא מזלזלת במותג העל שהפך להיות הוודקה רד בול, אבל דבר חשוב שלמדתי בחיי זה שגם אם משהו נראה ממש מגניב, ברגע שהוא גורם לקיא שלך להיות בכזאת טקסטורה מעניינת - זה לא יכול להיות טוב...