יום שבת, 20 בפברואר 2010

קורס ברמנים זמן אמיתי בית הספר לברמנים > 6 יתרונות שיעזרו לכם לבחור בקורס ברמנים מעל כולם

קורס ברמנים זמן אמיתי בית הספר לברמנים המקצועי והאיכותי ביותר בישראל. מחפשים קורס ברמנים בבית ספר איכותי וותיק? אל תתפשרו. יש הרבה קורסים לברמנים, אבל יש רק בית ספר אחד שמציע לכם את כל היתרונות. אל תיקחו החלטה לפני שקיבלתם את כל המידע. שווה קריאה.

קורס ברמנים זמן אמיתי. הניסיון עושה את ההבדל. (יתרון מספר 1)
זמן אמיתי עושה בית ספר לכ-ו-ל-ם בכל מה שקשור לניסיון ולמקצוענות. תשאלו את עצמכם איזה בית ספר הוקם בשנת 1989 ועדיין פעיל בשוק? איזה בית ספר הצליח להעמיד אלפי בוגרים שעובדים בענף הבארים והמסעדות? נכון זמן אמיתי. 21 שנים של ותק ומקצוענות. 21 שנים של פעילות והכשרת ברמנים מקצוענים.

זמן אמיתי – קורסים לברמנים בפריסה ארצית (יתרון מספר 2)
זה לא משנה היכן אתם גרים, בית הספר לברמנים זמן אמיתי, מציע לכם נגישות לכל קורס, בכל איזור בישראל. תל אביב, חיפה, באר שבע, ירושלים, טבריה ואילת.



מקצוענות בהדרכת קורסים לברמנים (יתרון מספר 3)
המדריכים בקורס ברמנים זמן אמיתי, הם המדריכים המנוסים ביותר בשוק. עובדה. זמן אמיתי בית ספר לברמנים, מעל כולם. עשרות מדריכים מקצוענים שחרשו כל בר בישראל ומשלבים עבודה וניסיון מעשי גם בישראל וגם בבארים בחו"ל. בקורס ברמנים זמן אמיתי לומדים ומתנסים בעבודת בר מקצועית. תכנית לימוד עשירה ומגוונת הכוללת מסלולי העשרה בכל תחומי עבודת הבר, הן ברמה העיונית והן ברמה המעשית. שיעורים בעבודת בר אינטנסיבית שרק מדריכים עתירי ניסיון יכולים להעביר. תבדקו מי המדריכים שלכם, אל תתפשרו על איכות ועל מקצוענות.





גומרים ללמוד יוצאים לעבוד עם WORKOHILOC (יתרון מספר 4)
רק בקורס ברמנים זמן אמיתי דואגים לעתיד שלכם. באמצעות חברת ההשמה מבית זמן אמיתי WORKOHOLIC. בזמן אמיתי מתחייבים להפנות כל בוגר בית הספר לברמנים לעבודה בענף הברים ולאפשר לו לממש את הפוטנציאל כמקצוען על הבר. זמן אמיתי לא רק מבטיחים אלא מקיימים אתכם קשר רציף, גם אחרי סיום מסלול הלימוד. עכשיו גם אתם מבינים למה אלפי סטודנטים, קיבוצניקים, הייטקיסטים, משפרי עבודה, חיילים משוחררים, צעירות וצעירות בוחרים ללמוד בזמן אמיתי בית הספר לברמנים הטוב ביותר בישראל.

היתרון הבינלאומי של זמן אמיתי (יתרון מספר 5)
זמן אמיתי בית הספר לברמנים מוכר על ידי איגוד הברמנים הבינלאומי ונחשב לאחד מבתי הספר הגדולים והמוכרים ביותר בעולם .מה שמבטיח לכם גם עבודה בחו"ל. אם יש לכם חלומות לעבוד כברמנים בחו"ל, תעודת ההסמכה מבית ספר לברמנים זמן אמיתי יכולה לעזור. גם הקשרים של זמן אמיתי יכולים לסייע בעשרות בתי ספר לברמנים בעולם להגשים לכם חלום לעבוד בחו"ל כברמנים.


זמן אמיתי בית הספר לברמנים – שם שפותח דלתות (יתרון מספר 6)
בוגרי קורס ברמנים, גם אם תחליטו שאתם רוצים לעבוד בתחום המלונאות או המסעדות, ולא רק בענף הבארים, מהר מאוד תגלו שהשם זמן אמיתי פותח דלתות. תשאלו כל בוגר ובוגר מבין אלפי הבוגרים שלמדו בבבית הספר לברמנים זמן אמיתי ותבינו מדוע שווה לכם ללמוד בבית ספר המציע לכם את כל היתרונות בקורס ברמנים אחד. קורס איכותי שמוכר ומוערך על ידי אלפי מעסיקים בישראל. זמן אמיתי בית ספר לברמנים מעל כולם.